BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 17, 2011

akhir nye aku penganggur semula

harini genap 6hari aku berhenti dari syarikat citylink express,
dan aku sudah berkhidmat lebih kurang 6bulan setengah,
banyak betul pengalaman aku dapat,
sangat menyeronok ronok kan hati dan berkecaikan hati,
biasalah kerja dengan orang orang klasik...
mesti lah tak masuk kepala sangat,
dan macam biasa lah,aku akan bawak diri sebenar aku ke mana-mana,
yang penting jadi diri sendiri...
tapi aku pun kadang tak kenal diri aku...

hari ibu tahun ini


ini si chenta hati <3

asalammualaikum??
selamat hari ibu,
lupe pulak nak wish wish...
sebab sudah lame benar tak update bloog ni,
almaklum ajelah,
banyak sangat kerja,
sampai tak sempat nak buat rutin harian aku,
ke hulu ke hilir...