BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 18, 2012

aduhai...lah abang posmen

punya lah teruja,setiap kali aku kerja pagi,
sebab...
setiap pagi buleh jumpa abang posmen..
hahahah...
ni di jadikan cerita,
semalam punya hal...

setiap kali aku kerja pagi,
dan jam meujuk pada pukul 10 am ke atas aku akan saitet tunggu seorang posmen yang akan menghantar surat kat dalam klinik ni,
bukan surat aku pun,surat dokter :)...

dan selalunya yang aku perasan bila abang posmen ni datang hantar surat,
tak pernah pun tunggu beberapa minit,
selalunye die masuk bagi salam bagi surat dan senyuman manis bak gula-gula die tu,
pastu terus keluar..

tapi sekarang dah tak macam tu,
:)
kalau datang mesti lepak 3minit,
sembang ngan aku,baru die keluar..
hahahaha aku sudah pancing die maaa....

semalam ada sikit tidak puas hati,
ada ke??
tengah sembang-sembang,aku tak abis sembang lagilah bang..
die terus keluar...
"aduhai bang"...

taknak cakap ngan kau sudah
:)

Thursday, February 23, 2012

MUAHhahahahaha..


muahahaha..
lame seyhhh tak menaip,
aku rasa kalau minatang ni ade perasaan dah lame die merajuk,
nasib baik lah takde perasaan..

so korang nak tahu cerita aku yang mana satu??
banyak nak kongsi ni...
hahahaaha...

sebenarnye dah 2 3 bulan serabut kepala aku ni tak sudah lagi,
tapi ape boley buat,
lumrah kehidupan..
hadap akan ajele..
kalau pandai boley lah selesaikan masaalah yang aku hadapi sekarang tapi.....
kurang pandai untuk mengatasi...
jadilah macam ni...


mari baca dan komen dalam hati,

*hari ini 23.02.2012 bersamaan dengan hari khamis
kebetulan pula harini aku bertugas pada petang hari,
saitet ni nak pergi kerja,
otw aku pergi kerja motor pulak tersenguk-senguk
nak abis minyak lah tu,
punyalah berdoa mintak-mintak sampai klinik baru mati,
elok je sampai klinik,motor pun mati..
fuhhhh! :)
dah lah hujan


masuk je klinik elok je duduk-duduk,
sekali terpandang sepucuk surat yang tertera nama aku,
nama penuh pulak tu,
siap ada setem lagi,
tapi tak bercop...
hummmmm....
aku pun bukak lah surat tu,
sebab surat tu nama aku kan..
hahahaha(skang baru aku nak gelak)


isi kandunganye berbunyi bergini
*
*assalamualaikum??
hai awak,apa khabar?sudah makan
boleh saya berkenalan dgn awak...
nama saya fazlan
ni nombor saya 012 *******
kalau sudi masaj la nombor yg saya
bagi tadi.
okey la.bye
jaga diri elok2
kalau sakit mintak ubat kat doktor
he.he...


sapelah tu kan???


*aku takut dengan situasi aku sekarang*