BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 30, 2010

PLKN,KAROAKE,& BANJIR


29hb,pagi pagi lagi aku dah bagun,pukul 7a.m
subuh tak pun,
bagun tupun sebab nak pergi hantar budak azuah kat stadium MPS
untuk daftar diri ke kem PLKN.
sampai sampai je dah terasa dah bahang nak nanggis lah bagai,
tengok sekeliling semua macam nak xnak je pergi PLKN panggilan ke 2,
bagi aku dah xbest,
sebab aku dulu pergi pun panggilan pertama,
tapi kene mohon..
hahaha..
bile semua dah settle,jurulatih pun panggil..naek bas..
lagi lah sedih yang menghantar ni...
ramai lah jugak bebudak yang aku jumpe..



lepas je hantar azuah,
dah berangkat semua naik bas,
kitorang pown apa lagi,
aku,mas,nabila & raziana,
mule lah cadang macam2 nak g sane lah sini lah,
padahal semua kerje,
tapi semua xsedar diri,
apa lagi..
pergi wangse maju ah.
wangsawalk..
karoake sakan,
mas ah g bantai ambek 2jam..RM36.00
hah layan...



balik je rawang sampai je templer,
peah apa lagi hujan turun dengan lebatnye ah..
banjir padang umah aku..
klau hanyur pun kompom tak tinggal kesan

Tuesday, March 23, 2010

BILE AKU NAK JADI CINDERELLA*yg sopan*


ni lah ayat nyata yang selalu aku kene hadap,
kalau tak dengan adik beradik kechentaan aku,
mesti
dengan kekawan berbanggang aku,

*BILE AKU NAK JADI PEREMPUAN SOPAN*

aku pun nak tanye jugak bile aku nak jadi macam tu,
bukan tak nak lah,
memang teringin gile nak jadi perempuan melayu,
tapi aku dapat makan tak nak berhenti,
tidur lagi lah,
malas jangan cakap..
kurang di garam berlebih lebihan,
macam mana ke gaya nye


*one day&u see*

TIBE TIBE RASA NAK NANGGIS

.....uwaaaa aaaaa.....
bodoh lah,
dah 3ari aku rasa jarum jam kat tangan aku ni lambat sangat berdetik,
aku rasa dah canggih dah bateri yang aku pakai,
asal lembab sangat kau ni jarum,


padahal atau yang sebenarnye,
memang hati aku yang tak tenteram,
sebab orang orang sekeliling aku,
ada yang nak pergi kem,
ada yang nak berhenti kerja,
ada yang jauh dari mata,
ada yang ada macam tak ada,


alahai..
tak best betol lah..
mana senue orang yang ramai ramai dulu..
nak korang balik..
budak tadika,
sekolah rendah
&
sekolah meneggah
bebudak game...
ish xbest aa..
aku sorang sorang macam ni


dekat umah aku pun bende yang sama jugak..
kakak pun dah jarang datang,
ayong lama tak jumpa,
sape lagi,
sape lagi aku nak sebut ni..


*tak suka*

Sunday, March 21, 2010

lepas ni mesti dah xbest kan!!!


laju nye jari jemari aku yang menglupas lagi tidak lawak menekan bebutang papan kekunci,laju lagi titisan peluh aku turun dari dahi,
akibat kepanasan di dini hari,


skang jam menunjukan 3.02pm bersamaa 22.03.10 hari isnin,
jap ag petang sikit aku nak pergi kerja udah,
tadi keluar sekejap pergi pekan rawang menemani si azuah buah hati aku,
untuk ambel ic die yang hilang 3minggu lepas di templer park..
*mandi xajak aku lagi*


tapi xsiap lagi ic nyee..
penat pergi jelah..
dan waktu balik tadi kitorang ade singgah tesco jumpe nabila..
sebab lepas ni azuah nak pergi PLKN kat sepang..
lepas ni mesti dah xbest..
sebab si buah hati jauh dari mata,
xde tempat nak mengumpat dan mengata

bosan nye!!!
dah lah xde ramai kawan,
yang ade pun semue sengal ubi..
beserta sewel..

xpelah janji dapat manisan ape yang aku dapat tahun 2009 ekr..
same2 adil..
ok..
buat intan nadiatul azuah binti ramli..
miss aku yep..
lupe aku bantai kau..
rindunye..
walaupun sekarang kau ade sebelah aku..