BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 16, 2011

ramadhan..


salam??
fuhh...harini 16ramadhan,
tapi aku baru seminggu puasa...
huishh dasyat :)
mne tak nye,
puase pertama ngan kedua aku demam teruk,
kecian aku sampai tak bagun tau,
puase ketiga pun xlarat tapi kuatkan semangat,
bile dapat je puasa ke 4 dengan bangge nye aku rasa dah sihat,
tapi punyelah menyirap bila puasa ke 5....
bendera merah ku naik dengan selambeknye..
aduh....
punye lah semangat,
dah jadi macam tu terus patah semangat,
apa lagi makan je lah kje aku..
:) hahahaha....
bila aku dah mula kembali berpuasa,
tekak pulak selalu gatal,
batuk-batuk ni semua virus bebudak ex scholl aku,
jahanam korang,
tapi kan...
tahun nilah aku tak terasa sangat berpuasa nye,
sebab cuace kut,m
tak terlampau panas,
humm sebut jugak pasal teraweh..
aku baru 2kali sembahyang teraweh...
ish ish...
ct ct....
ok,stop sini dulu...
nnti story lain...