BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 30, 2009

talifoOn nyawe siape??


##apa perasan korang,kalau henpon kesayangan korang yang selama ni korang rase die nyawe lah bagi korang hilang??memang menanggis kat situ jugak,mesti korang rase macam dunia ni gelap gulita,xpikir dah orang keliling ni,xmalu dah nak meraung kat situ gak,bagi yang berakal xbuat lah yeh..mesti tahan dulu,sampai satu port semua di lepaskan *maki hamun xyah cakap la,*bukan takat air mata darah,air hidung pun dah leleh,2belum campur *sumpah seranah kat sape yang cilok henpon 2,apa lah nak jadi keje halal ade xnak keje,yang haram 2jugak di ikut buat apa??ni lah manusia,xpenah nak b'syukur!!!

#yang kita ni plak jangan lah alpa sangat,dah tau kan,kat mana2 tempat sekarang dah banyak di ingatkan*berhati-hati dengan si penyeluk saku*dah tahu bende paling b'harge 2 jaga2 lah,simpan dalam perut len kali.simpan lah kat tempat yang selamat,dalam poket slua belah depan ke,xpun kalau letak dalam beg tangan,kepit beg 2.

#yang suka sangat buat keje tak b'pahale ni,udah-udah lah 2,xdapat ape pun,korang ciplak henpon orang,pastu korang jual,duit hasil jualan 2 plak g belanje makwe,xke pekare bodoh name nye,tak pun bagi korang buat keje macam ni satu kepuasan,kalau tak buat kire boleh nazak lah kan,sape2 yang rase die ade hubungan dengan sesiape yang bersikap demikian,nasihat kan lah,kite di aja untuk menegur dengan banyak cara,salah satu nye bertutur bicara secara lembut.

*renung-renungkan dan selamat beramal*

Monday, April 27, 2009

politik..




kegembiraan aku mndapat seorang kawan yg aktif di dalam isu politik,
yg b'nme muhd adib,yang tnggal d satu kawasan taman tun teja rawang,
beliau yg masih muda remaja yg b'usia 18tahun lepasan SPM telah mngikuti isu2 politik
smnjak dari bangku sekolah rendah ketika umur beliau baru brusia 11tahun.

beliau juga b'cita2 ingin mnjadi seorang ahli politik d mase akan datang,an
semenjak dari bangku sekolah lagi beliau telah pun menghafal nama2 yang b'kaitan dengan politik,beliau juga yang aktif dalam BELIA cawangan TAMAN TUN TEJA RAWANG,

sila layari laman web beliau di:
tansriadib.blogspot.com

Saturday, April 25, 2009

cedih jew


cedih je...arini 26april09 dah nak kne blik cheras sok ad klas,blum smpat abis mnje ngan mak..kne la tnggu kamis mnggu dpan la nak blik rwg..lme skit cuti 3ari je..nak jmpe ayong ag kakak angkat ksygn,lme xjmpe nak dkat sblan da,smlm ari jd farah adik ayong,ak bli kan kek banana coklat ngan arep,tp 2 kek len hahaha...
pukul bpe lah ak nak blik ni,ikutkan ati xnok blik la..tp kan ngah mnuntut ni,nnti cik khir maroh..yelah slagi idup bek timba ilmu..sok klau dah jd myat idup timba lah ap pun msti xmsuk nye,psl blaja..makin ari mkin siok,tp 2lah lambat pikap aa bos,bnyk maen..pastu bnyak suare lagi aa bleerr+sengal2 ubi skit,blaja rmai2 best ag pas skol..mcm skang ni,pasni sure xjmpe dah mcm ni,kenangan ni mcm kem PLKN,sangat sedih...aku pun tnggal ag bpe mnggu je nak abiskan kursus aku ni,dah boleh kire dah tp bek xyah kire nnti rse lame gilee..ok dah.

Friday, April 24, 2009

tq my dear farah

korang tau ap e2 erti sahabat??
arini aku blaja 2 pkare baru,
2 2 tntnag sahabat..

1:jam5.05pm jumaat
slalu nye time mcm ni kitorang smue2 budak yg kusus 2 dah blik dah,
d sbbkan arini jumaat,owh smlm aa skang dah kul1.19am sabtu,jumaat adelah ari blik rawang,
yelah ujung mnggu kan blik la..nak blik ari2 mati lah beb..dah aa xkye kayap ag ade aa..
aku ni sabar lah lagi tnggu si budak irfan gan akim..jam kat tngan dah 5.30pm..dorg bleh dudok ag,
yg ak ni dah mndar mndir mcm senget skit aa,yg si irfan bantai ag mepek2 ngan internet die,ms la..
ya allah sabar je aa,si akim..main game..dah nak pkul 6.00pm bru gerak blik,aku mndar mandir td sbb tkut tmbung ngan org blik kije..sesak nnti..

kitorang pun gerak lah blik,jlan lah gedek2 anak itik 3org sahabat,ke lrt maluri menghale tasek selatan,korang nak tau...pekare plng mlucukan..2kali slah naek tren..naik tmpat yg sme..turun pun tmpat yg sme..adowh..sengal2..last2 smpai tasek kul 6lebih tren ke rwg kul 7.00 nazak aku kat situ,dlm tre plak..mcm2 bau ade..
yg xthan 2 bau petai jgn men gile korg..ok n smpai rwg kul 8.05pm mcm 2la..


2:12.ooam sabtu
pertolongan kawan yg baru b'knlan xsmpai 3bulan d PLKN,p'tlngan yg d bri dngan sklip mte,
tnpe m'bri alasan dan penanguhan mse yg lme..b'bndingkan ngan budak2 kat atas td..
mngkin gak alsan nye..dah kwan dr kcik..xbleh jgak..

macam ni jelah moralnye:
bia orang tnggu kite,jangan kite tnggu orng atau sebaliknye,
dan ingat lah mase tu emas,mase x boleh diputar mlainkan ulangi pnglaman,
xde kenemengene pun..

renung2kan dan slamat b'amal

Thursday, April 23, 2009

perebotan laptop

yahooo..
best2 kelegaan mlanda..
smue bebudak laki dah blah g smbhyg jumaat..
d mne lokasi mreka xnak ambek port..
buang mse ak...
hemohemohemo

dr td ak tnggu mse ni..
yeaaa ak lah..
ak aa,spe ag..

pas dftar blog kje ak tngkap gmba budak2 ni ilang kan bosan..
prot pun b'kroncong..
tnggal kami 3 gugurl....
uya..unis..anis(aku)

pljaran arini,
kami d tgaskan stiap syarikat m'bna 1 web..
xpyah bnyak2..brat nak pikul..

wah blaja mcm nak jd usahawan b'jye ni..
amin...
ad jgak anak mlayu zman skang ni nak b'jya..
niat ad bgus bha

baru tahu doww

harini jumaat b'smaan 24hb,
ak bru tahu psl nak bt blogg ni korang tau,
kcian ak..
ak blaja bt blog ni pun kat tmpat kusus ak,
kat 7figure cheras,
atas bantuan cik mat n kak nora..


dah dah..
xbleh taip lebeyh2..
kne brebut laptop..
ngan aziq n mirul bdak busyok..

muahahahaha..