BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 18, 2012

aduhai...lah abang posmen

punya lah teruja,setiap kali aku kerja pagi,
sebab...
setiap pagi buleh jumpa abang posmen..
hahahah...
ni di jadikan cerita,
semalam punya hal...

setiap kali aku kerja pagi,
dan jam meujuk pada pukul 10 am ke atas aku akan saitet tunggu seorang posmen yang akan menghantar surat kat dalam klinik ni,
bukan surat aku pun,surat dokter :)...

dan selalunya yang aku perasan bila abang posmen ni datang hantar surat,
tak pernah pun tunggu beberapa minit,
selalunye die masuk bagi salam bagi surat dan senyuman manis bak gula-gula die tu,
pastu terus keluar..

tapi sekarang dah tak macam tu,
:)
kalau datang mesti lepak 3minit,
sembang ngan aku,baru die keluar..
hahahaha aku sudah pancing die maaa....

semalam ada sikit tidak puas hati,
ada ke??
tengah sembang-sembang,aku tak abis sembang lagilah bang..
die terus keluar...
"aduhai bang"...

taknak cakap ngan kau sudah
:)

2 comments:

Saha-ini Ahmad said...

walau apa pun, sopan santuh harus dijaga ye... (ewah- ewah, mengorat abg posmen ye)

etoOn said...

heheheiy...
:)