BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 23, 2012

MUAHhahahahaha..


muahahaha..
lame seyhhh tak menaip,
aku rasa kalau minatang ni ade perasaan dah lame die merajuk,
nasib baik lah takde perasaan..

so korang nak tahu cerita aku yang mana satu??
banyak nak kongsi ni...
hahahaaha...

sebenarnye dah 2 3 bulan serabut kepala aku ni tak sudah lagi,
tapi ape boley buat,
lumrah kehidupan..
hadap akan ajele..
kalau pandai boley lah selesaikan masaalah yang aku hadapi sekarang tapi.....
kurang pandai untuk mengatasi...
jadilah macam ni...


mari baca dan komen dalam hati,

*hari ini 23.02.2012 bersamaan dengan hari khamis
kebetulan pula harini aku bertugas pada petang hari,
saitet ni nak pergi kerja,
otw aku pergi kerja motor pulak tersenguk-senguk
nak abis minyak lah tu,
punyalah berdoa mintak-mintak sampai klinik baru mati,
elok je sampai klinik,motor pun mati..
fuhhhh! :)
dah lah hujan


masuk je klinik elok je duduk-duduk,
sekali terpandang sepucuk surat yang tertera nama aku,
nama penuh pulak tu,
siap ada setem lagi,
tapi tak bercop...
hummmmm....
aku pun bukak lah surat tu,
sebab surat tu nama aku kan..
hahahaha(skang baru aku nak gelak)


isi kandunganye berbunyi bergini
*
*assalamualaikum??
hai awak,apa khabar?sudah makan
boleh saya berkenalan dgn awak...
nama saya fazlan
ni nombor saya 012 *******
kalau sudi masaj la nombor yg saya
bagi tadi.
okey la.bye
jaga diri elok2
kalau sakit mintak ubat kat doktor
he.he...


sapelah tu kan???


*aku takut dengan situasi aku sekarang*

0 comments: