BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 13, 2009

celik untuk mkan

mak lapo,
mak lapo lah mak,
ape nye??
mak mak,
ter emak emak,
makanan kat dapo kan,
tak kan mak nak suapkan,

itulah aku,
asal celik je biji mate aku ni,
makan,
kalau aku dapat makan kang plak,
tak reti nak STOP,
kalau tak makan kan,
sikit pun aku tak jamah,

..TAPI..

kalau sardin,
ye aku laju..
zO,Om
memang licin pinggan,
lagi bertambah- tambah nasi aku tambah,
selera badak,

nilah semenjak 2 menjak 3 menjak ni hah plak,
amboi mak selera macam orang kaye,
ade je makanan yang nak aku makan,
yang best 2,
lepas makan,
makan lagi,

ni ade satu story,
al-kisah nye,
tadilah kan,
pergi lah kua,
g makan,
sebelum makan,
pusing-pusing,
meraban-raban jap dalam komplek tu hah,
pastu aku nampak penimbang berat badan,

WOO..
gile,
51.16kg
hakhakhak..
xpercaya aku,
sebab nye aku ni macam ni je,
O
/\
/\

TAPI,
berat badan melampau lampau,
TIPU,
punye mesin.

5 comments:

silky shin said...

haha.. sendri dah berat salahkan mesin lak.. :p

rafie said...

tu org panggil berat dosa..haha..lame x dgr berita..aper cerita..x kan makan jer kot..ari tu ader bace bab benti keje kat kfc ek..x per2 ader gaks usaha nk kejekn..slow2..k r cabut dulu..salam..

etoOn said...

hahaha..ade2 aje

sahaini ahmad safian said...

kena rajin basuh berat tu dengan wuduk tu....

uya said...

hahahaha...
ko nie pn sedar2 jerk ar yg ko tue mmg gomok...
lalalallaa