BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 30, 2009

talifoOn nyawe siape??


##apa perasan korang,kalau henpon kesayangan korang yang selama ni korang rase die nyawe lah bagi korang hilang??memang menanggis kat situ jugak,mesti korang rase macam dunia ni gelap gulita,xpikir dah orang keliling ni,xmalu dah nak meraung kat situ gak,bagi yang berakal xbuat lah yeh..mesti tahan dulu,sampai satu port semua di lepaskan *maki hamun xyah cakap la,*bukan takat air mata darah,air hidung pun dah leleh,2belum campur *sumpah seranah kat sape yang cilok henpon 2,apa lah nak jadi keje halal ade xnak keje,yang haram 2jugak di ikut buat apa??ni lah manusia,xpenah nak b'syukur!!!

#yang kita ni plak jangan lah alpa sangat,dah tau kan,kat mana2 tempat sekarang dah banyak di ingatkan*berhati-hati dengan si penyeluk saku*dah tahu bende paling b'harge 2 jaga2 lah,simpan dalam perut len kali.simpan lah kat tempat yang selamat,dalam poket slua belah depan ke,xpun kalau letak dalam beg tangan,kepit beg 2.

#yang suka sangat buat keje tak b'pahale ni,udah-udah lah 2,xdapat ape pun,korang ciplak henpon orang,pastu korang jual,duit hasil jualan 2 plak g belanje makwe,xke pekare bodoh name nye,tak pun bagi korang buat keje macam ni satu kepuasan,kalau tak buat kire boleh nazak lah kan,sape2 yang rase die ade hubungan dengan sesiape yang bersikap demikian,nasihat kan lah,kite di aja untuk menegur dengan banyak cara,salah satu nye bertutur bicara secara lembut.

*renung-renungkan dan selamat beramal*

0 comments: