BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 25, 2009

cedih jew


cedih je...arini 26april09 dah nak kne blik cheras sok ad klas,blum smpat abis mnje ngan mak..kne la tnggu kamis mnggu dpan la nak blik rwg..lme skit cuti 3ari je..nak jmpe ayong ag kakak angkat ksygn,lme xjmpe nak dkat sblan da,smlm ari jd farah adik ayong,ak bli kan kek banana coklat ngan arep,tp 2 kek len hahaha...
pukul bpe lah ak nak blik ni,ikutkan ati xnok blik la..tp kan ngah mnuntut ni,nnti cik khir maroh..yelah slagi idup bek timba ilmu..sok klau dah jd myat idup timba lah ap pun msti xmsuk nye,psl blaja..makin ari mkin siok,tp 2lah lambat pikap aa bos,bnyk maen..pastu bnyak suare lagi aa bleerr+sengal2 ubi skit,blaja rmai2 best ag pas skol..mcm skang ni,pasni sure xjmpe dah mcm ni,kenangan ni mcm kem PLKN,sangat sedih...aku pun tnggal ag bpe mnggu je nak abiskan kursus aku ni,dah boleh kire dah tp bek xyah kire nnti rse lame gilee..ok dah.

0 comments: