BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 14, 2010

ADA JUGAK YANG KENE TERAJANG NGAN AKU NIH

sakit nye lah hati aku,
apa masalah hah???
aku xusik orang pown aku kene,
aku usik lagi lah aku kene,
taime aku xnak bergurau lah kau sebok nak usik lah nak cuit lah nak jentik lah,
aku takut satu hari nanti aku terTERAJANG KAU,
hah..
nanti dah jadi bala lain pulak,
biase lah mula-mula gurau,
pastu tsunami,
macam xfaham perangai manusia sekarang.


jadi;
jangan lah usik aku time aku diam.
lagi afdol

2 comments:

silky shin said...

garangnye.. relax gurl, chill ;)

sahaini ahmad safian said...

ek ele, gurau seket pun tak bule? ekekekekeke.