BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 12, 2009

danau at 1.00am


ni time nak balik dah,
time:3.35am


ni waktu sampai,
helmet boleh muat 4,
1moto,
timea:1.00am

ni kire dah reda lah ni,
kalau x,
jalan pown depan kasot je

pilih je,
xbeli pown,
my bro

kedai yang same,
jual minyak wangi
,
tapi macam xlaku je bang,

ape pandang-pandang???

budak-budak ni baru sampai gamaknye

ni lah gambar depan,
sebelah shell,




ya allah,
korang tau..
owh!!!
lupa lah,
hari ini 13-sep-09
aku,ariff*my brother*,syamira*my fwenz* n hafiz*couple syamira*,
gerak danau setapak,
saje teman aku je kowt,
n menghabiskan masa yang banyak gamaknye,
g lah jalan,
tengah berjalan-jalan..
STOP,
padat nye manusia,
sampai xbertapak lah tapak kaki aku ni,
punye lah ramai,
dah lah aku ni rendang-rendang,
pohon kedondong,
xcukup nafas aku,
mintak nyawe
mintak nyawe,
uya jangan gelak kan aku,
ada part2 je sesak,
jalan depan skit,
ok dah boleh tarik nafas panjang-panjang..
haaaaaaaaaaaaaaaaa....
lega alhamdulillah,
dalam sebok dok tilik kasot,baju,tudung,selua n selendang,
hanye yang dapat
baju dan selua sahaja,
sebabnye hujan mula turun membasahi warga kota yang sibok membeli belah di tengah malam,
kecian my bro,
xdapat nak beli kasot*aku pown la*

0 comments: