BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 17, 2009

selamat hari raya aidilfitri


beberapa hari jak lagi menjelang
aidilfitri,
seronok nye hati,
walaupun xtrase aidilfitri menjelang lagi,
hari ini hari khamis,
esok jumaat,lusa sabtu,
tulat ahad,
yeeeee
raya raya,
♫esok raye ♫
tahun ni lah raya yang paling simple skali aku rasa,
sebab ade yang menarik hati aku,
taraweh,
bazar ramadhan,
kueh raya,
baju raya,
kad raya,
sekejap sangat pose nye.
baru nak rasa nikmat pose dah abis pose,
hari ini lokasi aku jalan gombak,
tempat kerja abang aku,
dengan suasana yang bosan lagi memeninkan
otak aku yang sedia biol,
aku pown
menekan lah papan kekunci
dengan hati-hati dan lajunya,
opppp"s
xde break lak jejari hantu aku nih...
ape lagi,
youtube ah,
upin dan ipin raya..
saitet je...
truja jugak aku,
trase lah macam bebudak tadika 5tahun,
yang xsabar nak raya,
terbahak2 aku melihat telatak upin ipin,
walaupun cerita tu,cerita berapa tahun yang lepas,
hummmm
betol betol betol



0 comments: