BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 23, 2010

TIBE TIBE RASA NAK NANGGIS

.....uwaaaa aaaaa.....
bodoh lah,
dah 3ari aku rasa jarum jam kat tangan aku ni lambat sangat berdetik,
aku rasa dah canggih dah bateri yang aku pakai,
asal lembab sangat kau ni jarum,


padahal atau yang sebenarnye,
memang hati aku yang tak tenteram,
sebab orang orang sekeliling aku,
ada yang nak pergi kem,
ada yang nak berhenti kerja,
ada yang jauh dari mata,
ada yang ada macam tak ada,


alahai..
tak best betol lah..
mana senue orang yang ramai ramai dulu..
nak korang balik..
budak tadika,
sekolah rendah
&
sekolah meneggah
bebudak game...
ish xbest aa..
aku sorang sorang macam ni


dekat umah aku pun bende yang sama jugak..
kakak pun dah jarang datang,
ayong lama tak jumpa,
sape lagi,
sape lagi aku nak sebut ni..


*tak suka*

0 comments: