BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 21, 2010

lepas ni mesti dah xbest kan!!!


laju nye jari jemari aku yang menglupas lagi tidak lawak menekan bebutang papan kekunci,laju lagi titisan peluh aku turun dari dahi,
akibat kepanasan di dini hari,


skang jam menunjukan 3.02pm bersamaa 22.03.10 hari isnin,
jap ag petang sikit aku nak pergi kerja udah,
tadi keluar sekejap pergi pekan rawang menemani si azuah buah hati aku,
untuk ambel ic die yang hilang 3minggu lepas di templer park..
*mandi xajak aku lagi*


tapi xsiap lagi ic nyee..
penat pergi jelah..
dan waktu balik tadi kitorang ade singgah tesco jumpe nabila..
sebab lepas ni azuah nak pergi PLKN kat sepang..
lepas ni mesti dah xbest..
sebab si buah hati jauh dari mata,
xde tempat nak mengumpat dan mengata

bosan nye!!!
dah lah xde ramai kawan,
yang ade pun semue sengal ubi..
beserta sewel..

xpelah janji dapat manisan ape yang aku dapat tahun 2009 ekr..
same2 adil..
ok..
buat intan nadiatul azuah binti ramli..
miss aku yep..
lupe aku bantai kau..
rindunye..
walaupun sekarang kau ade sebelah aku..

0 comments: