BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 30, 2010

PLKN,KAROAKE,& BANJIR


29hb,pagi pagi lagi aku dah bagun,pukul 7a.m
subuh tak pun,
bagun tupun sebab nak pergi hantar budak azuah kat stadium MPS
untuk daftar diri ke kem PLKN.
sampai sampai je dah terasa dah bahang nak nanggis lah bagai,
tengok sekeliling semua macam nak xnak je pergi PLKN panggilan ke 2,
bagi aku dah xbest,
sebab aku dulu pergi pun panggilan pertama,
tapi kene mohon..
hahaha..
bile semua dah settle,jurulatih pun panggil..naek bas..
lagi lah sedih yang menghantar ni...
ramai lah jugak bebudak yang aku jumpe..



lepas je hantar azuah,
dah berangkat semua naik bas,
kitorang pown apa lagi,
aku,mas,nabila & raziana,
mule lah cadang macam2 nak g sane lah sini lah,
padahal semua kerje,
tapi semua xsedar diri,
apa lagi..
pergi wangse maju ah.
wangsawalk..
karoake sakan,
mas ah g bantai ambek 2jam..RM36.00
hah layan...



balik je rawang sampai je templer,
peah apa lagi hujan turun dengan lebatnye ah..
banjir padang umah aku..
klau hanyur pun kompom tak tinggal kesan

0 comments: