BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 23, 2010

BILE AKU NAK JADI CINDERELLA*yg sopan*


ni lah ayat nyata yang selalu aku kene hadap,
kalau tak dengan adik beradik kechentaan aku,
mesti
dengan kekawan berbanggang aku,

*BILE AKU NAK JADI PEREMPUAN SOPAN*

aku pun nak tanye jugak bile aku nak jadi macam tu,
bukan tak nak lah,
memang teringin gile nak jadi perempuan melayu,
tapi aku dapat makan tak nak berhenti,
tidur lagi lah,
malas jangan cakap..
kurang di garam berlebih lebihan,
macam mana ke gaya nye


*one day&u see*

0 comments: