BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 16, 2010

PEHA & BETIS

penatnya!!!!
ya allah,baru harini aku terasa penat yang amat,
sebab nya sebelum ni,
memang aku tak reti ape itu perkataan penat,
padam muke aku,
nak sangat,
after balik je kerja,
aku pun memulakan langkah,
setapak demi setapak,
dan bahu memikul bebanan,
beg sandang & beg tepi,
-berisi keperluan aku yang jarang di gunakan-
-berisi foto-foto example-
untuk di tayang di tempat kerja,
berjalan sambil huyung hayang,
melihat gelagat budak budak sekolah,
yang masih menunggu penjaga,
yang tak kunjung tiba,
jam di tangan hampir menunjuk 6.50p.m,
apalah nasib korang bebudak,
nasib lah dulu aku masuk dan balik sekolah sesuka hati aku,
tanpa menunggu penjaga kunjung tiba,
-masaalah-
langkah aku semakin perlahan dek kerana bahu ku yang sudah mulai rasa sakit,
berjalan seperti biasa..
menerusi selekoh di hadapan rumah doktor rasyid,
kedengaran bunyi motor yang semakin perlahan menghampiri aku,
teren teren..
angah mail..
-balik ke?-
tumpang...
vroom vroom..
sllow ah plak..
adow!!!
sampai je ke rumah abah,
mandi..
bersihkan diri & berkemas diri,
terus tidow...
fuyoooo
dunia ana yang punya lah..

0 comments: