BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 14, 2010

tibe2 teringat

hahaha..
rasa macam nak ketawa besar2 je,
tapi xboley kang kene tegur,
dengan encik saha n arep-my bro-
penat sungguh aku duduk kat atas kerusi ni,
arini je aku dah merempat rempat tempat,dari sofa utama ke kerusi arep,
kerusi num 2,3 dan skang kerusi num 4,
adowh,
humm sambil layan myspace,facebook&ym,
tetiba kepala tengkorak ni teringat,
zaman sekolah rendah dulu dulu,
dah berkurun aku tinggal kan,
sekolah tu pun sekarang dah di naik taraf,
semue dah bertingkat tingkat,
cume xdek liff,
n still sape cikgu2 yang mengandung dapat bersenam sambil mengajar,
macam zaman zaman aku dulu,,
mane2 cikgu yang kene ngajar kelas atas2-padahal kelas yang tersenarai last-
akan mendaki anak anak tangge-ngeri-
naik gayat,
turun menjunam,
baek baek cikgu,


sebenarnye gini cerita aku,
dulu time aku darjah 4-6,
after exam,
kitorang dah rileks,
sampai cikgu ramlah salleh 2,
xlarat nak jage,
sampai pembaris panjang patah patah lah kitorang hal,
semua dah rileks,konon nye boley buat hal sendiri,harapan le,
dan cikgu akan berpesan begini,
"esok boley bawak mainan sendiri ye"
hemmm
ape lagi macam macam lah kawan aku bawak..
batu serimban lah,congkak lah,tali bett lah.uno&dll,


yang ni pulak,
jenis xpaham bahase,
asik nak meminjam nye kerjanye,
semua mainan orang kau nak belasah,
xdapat je merayau,
sampai lah satu tahap,
kitorang2 ni yang naqal lagi belaka,
di tugaskan untuk jage junior,
bebudak darjah1-3,
heh ape lagi,
aku lah guru besar,
hahaha..
yang best 2,
ape yang cikgu garang2 aku buat kat kelas,
aku buat balik kat junior2 aku,
konon berangan nak jadi cikgu gak..
hahaha..
nasib bebudak 2 xngadu.

0 comments: