BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 14, 2010

belum lagi???

fuhh!!!penat rupanye,bila dah kerja full time,nak tertonggeng tonggeng,dah rasanya badan aku ni,rasa macam nak seret seret je kaki aku ni bila di jadualkan waktu kerja a.m,asal lah kau lari wahai eiyla,dah menyusahkan aku dan yang lain lain,memang lah kau ni,tapi takpelah,dah tu yang kau nak kan,kang lain plak jadiknye,lagi haru biru dibuat nya.

0 comments: