BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 7, 2010

MADU EMAK,RACUN AKU

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ selamat hari emak,emakƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ


selamat hari ibu,itulah perkataan yang kita selalu dengar,setiap kali,hari ibu mengujung tiba,sebenarnya hari2 boleh jadi hari ibu,tapi gatal nak jugak tunggu hari yang sepatutnya,

banyak sebenarnya nak kongsi dan di cerita kan,tapi tak reti nak sampai kan,tapi yang selalu nye macam ni lah,madu emak,racun aku,pape pown mekaseh mak,sebab mak ct jadi mcm ni,baek buruk ct,heheiy,mekaseh jugak,sebab jadi kawan dunia dan biarlah sampai akhirat jugak~uish nak naggis rasanya~

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sayang emak.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ




0 comments: