BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 25, 2010

YAHOO,BOLEH BAWAK KAPAL SELAM...

gembira rasa dalam hati,ada taman kupu-kupu,
itu bukan apa yang ingin aku sampai kan.
25.05.2010
hari menakotkan kau,
hari ini adalah hari test komputer,
untuk melayakkan aku mengambil lesen motor dan kereta,
seawal pagi aku bagun untuk hadirkan diri ke tempat sepatotnya,
tapi lambat jugak sampai,
sesampai sahaja aku di pusat untuk mengumpul diri,
hanya yang pergi adalah 2orang,
aku dah razali,
duduk rileks sebentar tanpa berboenor,
mengulangkaji merajinkan diri,
semangat aku bawak sampai ke dalam kereta yang di pandu abang boy,
laju ya amat,
terasa macam naek kapal terbang,
melayang-layang punggung aku,
destinasi yang past5i dan tepat,
"ok boleh daftar nama"
tunggu giliran,
ujian pertama aku dengan hanya berbekalkan,
"bismillah'
memulakan menilik soalan2 di beri,
sampai je soalan no5,
razali keluar,
'dalam hati"aphal budak ni?"
soalan tamat dan markha yang aku perolehi,
41/50,
1je lagi melayakkan diri aku,
aku pun duduk melabuhkan buntot,
"kau aphal keluar awal?"
"buta warna lah"
huh hampeh,
aku kene tunggu lagi sejam untuk layak kan diri sesunguh2nya,
dan
kali kedua aku dapat ,
44/50
yahoo,boleh bawak kapal selam,
hahaha,

0 comments: