nasib tak kantoi ngan paksu ;)

shuuu...
diam ;)
ni la sarapan aku hari ini-xpuase-

ceritanya begini:
sudah 3 4malam aku rasa tidak enak badan,
asyik nak marah je,
sasaran nye ariff,
tempat lepaskan kemarahan sesiapa yang berdekatan,

01.09.10
malam tadi perot rasa lain mcm sangat,
tapi diamkan diri,
kalau tak,
habis 1 rumah kene marah,
sakit sangat perot,
pun dah rasa lain je hati ini,
teka punya teka,
teett ;)
hahaha..
bendera merah dah naik..
xsuke xsuke ;(


makkkk....
xboleh puasa(nada tidak suka akan keadaan,merenggek)
heheheiy padan muke(nada memerli tindak tanduk aku)
apalagi terus terkam hp,call ameerul,
aku:"aaarghhh.....ameerul,xboleh puase,xsuke lah..baru brangan nak full this year"
ameerul:"perempuan,biasalah"(nada gelak)
aku:"kau memang,oklah bz kan,buat assgment,bubbye"
ameerul:"jangan nangis"
tut tut tutt.....

ZZZZZzzzz...
aaa sakitnya perot(senggugut)
"mak sakit perot,mak xmandi lagi eh"(nada gelak)
bummb(sambung tidur,tempat trapi)
"asalammualaikum?"
"sapalah pulak?"(dalam hati,sambil jawab salam)
owh paksu rupanya..


bagun,salam paksu,masuk bilik sikat rambut(banyak rambut gugur;*)
capai towel,mandi,siap2,
g dapur masak air..
hahahah..
siap bancuh milo+nesscafer=......(sedapnye)
kelenting kelenting(perlagaan sudu dan cawan)hahaha..
mintak2 paksu xmasuk dapur(dalam hati)

selesai semua...
start motor..
vroom vrooom
g kerja...


~the end~

Comments

cengkerangcipot said…
hahahhaa..
hanye mampu gelak..
huhuhu

Popular posts from this blog

BEBERAPA TAHUN KEMUDIANYA.......

akhir nye aku penganggur semula

perangai gila bebudak sekolah