BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 7, 2009

18xL 06.07.1991

wooo...
dah besar dah aku rupenye..
gile aa..umur je besar kowt..prangai macam ni gak..kalah uya anak buah aku..hahaha..
kawan2 aku semua dah g blajar..ade yang jauh2 di sana sini..
ade yang kat ujung dunia tempat jin bertendang uii mak ai...
tinggal lah aku,qamarol n syamira aje lagi kat rawang yang baru nak up ni hah..

dah lame sangat rase nye x bukak pc..
mmng sangat lame..
banyak crite nak story tapi 2 lah dia nye...
aku pown dah lpe..

...............................................................................................................................................................................

aku rindu gile kat kawan2 tadika aku,
kawan skolah rendah aku,
kawan skolah mnenggah aku,
kawan PLKN aku,
kawan kursus aku,
kawan kerja aku,
kawan lepak aku..
kawan aku dalam perot mak aku..kowt lah..
semua yang aku kenal n jumpe....

yelah aku kan suke kawan ngan orang..
dari aku ngaroOt banyak2 agi ,,
aku out lu..

1 comments:

sahaini ahmad safian said...

Cari lah kerja woooi