BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 8, 2009

pemberian kamOo


7.7.09
semalm aku 4low abang aku,
lepak ngan abang aku lagi sorang,
pastu lepak je kat ofis abang aku,
dah macam kompeni adik beradik aje,
adowh!!!
pastu lepak je..
sebab xgadoh ape dah..
kat cini sorang satu pc meay..
hahaha...
aku layan je lah pc ni..
ym
blogg
myspace
friendster
.....
abang aku ngan keje die...
abang aku yang sorang lagi pown same lah...
aku umm merapu2 lah sorang2 kat sini,
balik semalam pown lambat kul 1.15a.m,
baru sampai rumah ku,
dengan hujan nye..
cejuk-cejuk

pastu ni hah,
aku nak ceritew ni,
semalam ade kawan sorang 2 bagi aku ni,
hadiah hari jadi,
memang lah nampak macam biase je kowt

1 comments:

MR. G.I.G.S said...

mcm pernah aja tau sapa bagi
tapi sapa bagi ya? :-?