BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 13, 2009

untuk ayong terchenta


ayong????
ingat x gmbar ni?
penat ct edit..
sebab xnak biarkan memorie yang kite kumpul,
habis macam tu je,
ayong kan dah jauh kat muar sekarang,
gambar2 ni je jadi teman ct,
dah lah xde sape nak teman ct jogging dah,
ajak ct teman dorang pagi2 smpai petang macam selalu ct buat kat ayong waktu kerje kat sg.buloh dulu pown dah xada langsung.

teman ct naggis waktu gadoh ngan mak pown xde,
teman gelak besar2 pown xde,
teman ct buat lawak cipan married tapir dan tukang karot,
lagilah teman ct buat jantong ct jatoh ke bawah,
mcm yang ayong pernah bt kat ct waktu dalam kreta WQQ,
menjerit sebab lagu imran arjamain berkumandang...
peah ase jantong ni xde..
gilew nyew perempuan

tapikan banyak kenagan yang ayong tinggal kat ct sorang2,
huh
xadil,
uwaaaaaaa....

3 comments:

silky shin said...

posting yg tak besh dr ct...
sbb die wat org yg jauh ni banjir..
huaaa..

etoOn said...

ayoyoyo minachi...rileks aaa

sahaini ahmad safian said...

ek elo. emo pulak minah dua worang nih. cett preeet.