BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 9, 2011

berabuk...

uish berabuk dah blogg aku..
berkurun tak update ni...
sebok sangat lah 2 kan..
sampai tak sempat nak update walaupun se huruf...

macam cerita nak kongsi..
tapi masih tak sempat nak menaip lagi...
sebab..
banyak sebab...

yang aku boleh update kat sini ...
anak-anak buah aku dah besar semua nya...
dan itu menandakan aku ni...
dah sepatut nya apa yang patut...

tak gitu kak sabrina...
yang dulu tolong cepat2 sikit..
aku tak nak tunggu lame...
penat..
nanti tak sempat...
dah malas nak pikir...

0 comments: