BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 14, 2011

kebebasan!!!

Asalammualaikum??
sihat bah kau???
ndak sihat jumpa dokter lah!!!
bukan itu yang aku mahu cerita kan..
....................................................................................................................................
KEBEBASAN!!!
apa yang aku mahu dengan tajuk di atas????
bebas melakukan apa yang aku mahu??
betol lah kot.
tapi sampai bila???
sampai bila,kebebasan yang aku dapat sekarang,
terus bebas??
aku tak suka orang lain bercakap banyak2 ngan aku,
tentang perkara yang aku tak suka nak dengar dan bahas kan,
sebab nye:
buat penat je ....
kau cakap lah banyak mana pun..
otak aku akan pikir 5bulan akan datang bila...
aku senang untuk berfikir tentang hari ini...
aku tak nak bagi kau sakit hati dengan sikap aku...
so!!!!
bebas kan aku...
lepas kan aku...
ini yang aku mahu sekarang...
sebab aku fikir untuk hari ini...
bukan besok atau lusa...
sebab aku menyusah kan hati kau,
perasaan kau,
tingkah laku kau...
aku tak nak kau mempertikai kan apa yang aku buat sekarang...
sedangkan aku dah bagi tahu...
apa yang aku mahu..
dan
tidak mahu..
memang lah kalau ikot kan...
aku berat sebelah..
aku tak fikir perasaan kau...
yang aku tahu..
tentang aku...
diri aku..
perasaan aku...
dulu kau yang mengajar aku,
penting kan diri,
sekarang kau suruh aku fikir untuk kau...
orang lain...
macam mana??
dulu kau pesan ngan aku...
kalau nak pergi mana2...
tolong bagi tahu kau...
bila aku bagi tahu..
itu tak boleh,
ini tak boleh.
hellow!!!
sampai bila aku nak jadi katak bawah tempurung??
bagi aku kebebasan yang aku perlu dan mahu.
sebab itu aku.

0 comments: