BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 20, 2011

pujian di pagi hari


seronok nye senyum meleret...
aku pagi2...
yelah mana tak nye...
pepagi dah dapat pujian..."hanis u look so sweat today"
..
sebab hari ini kan hari jumaat,
mesti lah pakai pakaian yang sopan...
dan lazim nya aku akan pakai baju kurung...

banyak plak lah komen aku dapat pagi2 ni kan...

mungkin lah kan...
korang selalu tengok aku pakai baju seluar..
sempoi je...
lepas tu jalan pun agak sopan..
kan..

bile aku pakai baju kurung...ada kelainan pada mata korang,
sebab itu,korang pun sedap mata nak pandang...
hahaha...
(angkat bakul sendiri lah pulak),

apa-apa pun..
thanks...
sebab aku masih sopan di mata korang...
pada seketika waktu...

maknenye...
aku tak delah brutal sangat..

0 comments: