BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 29, 2011

saya sangat letih!!!


saya sangat letih...
awak tahu tak??
saya sangat penat,awak tahu??

kenapa saya??
kenapa bukan awak,
itu bukan kerja saya,
awak faham tak???

tolong lah,
kalau semua kerja awak nak bagi saya buat,
siapa nak buatkan kerja saya,
sampai bila kerja saya tak siap???
dan awak nak tolong ke,saya buat kerja saya???

awak memang tak sayang saya,
awak tahu tak???
saya sangat letih,
buat itu,buat ini,
kadang-kadang tak sempat nak makan,
sembahyang pun selalu tinggal,
sebab nak tolong awak siapkan kerja awak,

tapi kerja awak merbahaya,
75% nyawe saya atas jalan raya,
dengan barang-barang awak yang saya kena tolong hantar,

bayangkan lah kalau jadi pape dengan saya,
ketika saya tolong siapkan kerja awak,
nyawe saya ibarat barang awak yang saya tolong tu,

kalau awak nak bertanggungjawab atas apa yang jadi kat saya,
saya sangat bersyukur,
sebab berbaloi lah kalau saya tolong awak kan???
tapi kalau sebaliknya!!!!


siapa nak bertanggungjawab atas saya,
sebab saya sudah ambil risiko,
awak tolong tanggung boleh???

saya tak suka nak bercakap benda yang sama berulang-ulang kali,
sebab saya bukan macam itu orang nya,
kalau saya mampu buat,saya buat.

moral:prihatin lah sikit kat nyawa saya,saya nak khawin c(:

0 comments: