BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 23, 2010

perangai gila bebudak sekolah

apalah masalah bebudak zaman sekarang ni,
lagi-lagi junior kita,
dah lah tu,gaduh bende kecik,
di besar-besarkan,
dan di hebat-hebatkan,
hebat sungguh korang ni,
hebat si perempuan hebat lagi si lelaki yang macam perempuan gamaknya,
dulu kawan sampai mati kononnya,
sekarang pasal sebiji telur,sanggup berbunuh-bunuhan,
samurai lah,longkang lah,ayat apa lagi yang tak keluar dari mulut korang,
gak mengerikan aku,
woiii bebudak jangan lah sampai di gelar tempat kita ni,
tempat tidak selamat!!!
yang nak berperang beriya-iya tu kenapa???
konfom ke korang dapat pegang tempat yang sedia ada???
bawak-bawak lah taubat wahai junior ku...
tidak dapat pahala,tapi dapat dosa,
itu yang korang nak ke?
penat je korang gaduh,
sebab nye bukan dapat apa,
lagi sakit hati adalah,
so kepada si mulut mulut puaka,
puaka lagi mulut aku,
rasanya lah,
jangan layan mereka!!!
kan masing-masing kan dah besar,
tak malu ke?
nak orang panggil kita,
op's korang bebudak terencat??
buat kene gelak aje.

0 comments: