BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 2, 2010

hari2 gila....

mcm biase..
hari2 gila aku datang tanpa mengira waktu yang tepat dan sempurna...
macam2 bende aku kene hadapai..
kalau x bukan manusia lah namanyakan kan kan kan??

hari ini,hari aku sempurna sedikit,
walaupun ade je aku nak ngelat dan buat-buat hebat....

harini 3hb,
dan aku baru je mula kerja baru aku dalam lebih kurang 3minggu yang lalu..
tempat keje baru dekat sungai 2..
menghala ke tol rawang,
tepi jalan je..
kurier servis(betol ke aku eja)hahahahaha...

macam biase jugak,
setiap hari aku akan lenjan motor 125honda cik ariff ahmad safian,
sementara die xkeje kan..
aku lah tolong pakai kan...

duit dalam tangan pun xdek ni..
aduh dunia....
sakit wooo..
semenjak aku keje,
aku punye lah saving gileer2...

mana nak cekau bro..
dah lah duit xde..
saving2 je hidup aku ni...

...........................................................................

0 comments: