BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 5, 2010

jadi bibik kat ofis!!!!


semangat semangat..

pagi2 aku dah tersedarde ngan alunan bacaan al-quran,

rupanya jiran aku sudah kembali ke rahmatuallah,

al-fatihah..

tapi aku tak ingat lah pulak siapa namanya ....

pagi tadi mak ade cakap..


hmmm...

mula dari petang semalam angin dalam badan aku semacam,

panas je hati aku ni,

nak mengamok je kerjanya..

ngan pangai adik beradik aku yang masing-masing buat hal sendiri,

tak pe,

aku ingat...



yang ariff,

sebok lah die nak beraya2..

pastu tak reti nak balik,

macam mana aku nak pergi kerja,

eayyyyyy.......


yang afiq pulak,

kurang hajar ngan aku tak habis2,

sabar siti..sabar..


hari ini aku pergi kerja,

kemain lagi laju..

mengenakan baju purple..

yang baru di beli di pasar malm tun teja malam tadi..

kuikuikui...

jalan lenggang..

keter motor sumea nak tak nak je bergerak..

aku masuk ofis pun awal harini..


TAPI..


ofis berterabor..

macam kapal pecah..

aku pun ape lagi dengan semangat nye..

senseng kaki seluar ...

operasi mengemas ofis lah..

dari depan bwak ke toilet aku sental..

hambek kau...


geram aku..

eay macam mane lah dorang ni boleh buat kerja dalam keadaan yang..

OMG


penat penat...

0 comments: