BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 18, 2010

tukang urut di ofis rawang

aduh penat nye lah jejari aku yang shantek??
macam orang tua ni ha :)
hahaha...
lamenye tak urut mengurut..
2lah gatal pelawa buat ape..
kan dah kejang tangan...
{tiba-tiba teringat}
pasal mengurut lah ,
1pagi terpaksa kecoh..
beberapa tahun yang lepas,
sepupu aku melansungkan perkhawinan nya dengan pilihan hati,
di sebab kan masaalah keturunan jugak,
aku di pilih untuk menyental si badan pengantin lelaki pihak aku,
dengan ketekunan dan ketelitian yang amat lah terapi..
aku menjalankan tugas yang di beri..
dari malam ke pagi,
dari pagi ketengah hari..
di sebabkan keluarga besar aku ni..
dari keturunan agak besar jugak,
tidak semena-mena tangan aku kebas,
selesainya pekara itu,aku tak tau lah pulak ape punca nye..
siasat punya siasat rupanya..
depa tak bagi aku pengeras tu pasal tangan aku kebas....
................................
tadi pun dok menyental staff kat ofis...
tangan aku ni dah kemas..
tak tau la macam mane..

0 comments: