BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 3, 2010

saya sedang sengal...



happy deepavali pada semua kaum indian..


satu corak bagi rakyat malaysia yang azalinye..


akan menyambut perayaan sesama sendiri tanpa mengira kaum..


sangat best,


aku pulak terasa macam nak balik kampung..


semua dah cuti aku je tengah kerja..


kat ofis pun tinggal 2orang...


sorang lagi dah ke langit..


aku kat belah belakang melayan fb dan blogger..








baru-baru ni rumah aku ade buat 1 majlis,


cukur jambul..naik buaian,tahlil,dan sambut 1st birthday boy ammar-daniel b sahaini.


sangat lah meriah...


tak menang tangan tak cukup langkah kami sekeluarga di buat nya,


tapi sangat lah puas hati,


walaupun ade yang tak sempurna di mata kami..






kalau macam ni,


nijelah gaya2 dan cara2 nak mengeratkan silaturohim yang makin jauh dan rengang...


2 comments:

silky shin said...

hepi deepavali gak ke ct.. :p

etoOn said...

huhuhuh..tringin nak pkai sari