BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 16, 2009

bila minyak moto nyawe2 ikan

baru je kejap tadi ha..
aku kelua g antar anak buah aku balik,
dah sehari suntuk die dekat umah aku ni,
nyemak aje,
aku pun start lah moto nak antar si budak uya,
pastu aku tengok lah meter minyak x naik2,
budak ni plak nak balik sangat2,

ya allah,aku punye lah tawakal,
tuhan je lah yang tahu,kalau lah tibe2 motor 2 mati tngah jalan..
gasah aku,nak menolak agi..
naik umah kakak aku pun bukit,
umah aku pun bukit,

2 pun dah sempot2 dah 2,
ntah kecuakkan aku ni xt'bayang dek kata2,
kalau sape yang ade rse mcm aku rase skang,
bila ingat2 mesti tergelak,

sebab bawak moto time 2,mengalahkan orang sewel,
memang terbahak2 lah aku,bila ingat kan pasal tadi,
kecoh je lebih..
padahal sempat sampai pergi balik lagi.

moralnya:sebelum keluar atau masuk pastikan minyak motor penuh,
supaya x gelabah macam pak pandir,
buruk lagaknya.

0 comments: