BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 9, 2009

hari ibu untuk bonda

ツterkilan sungguh hati aku,menangis hati kecil,harini kan hari ibu,aku xbagi apa2 pun kat mak aku yang selama ni menjadi teman baik aku yang kekal abadi,bohong lah kalau aku xingin nak bagi apa2 kan kat mak aku,tapi apa aku boleh buat,aku xkerje dan masih mengaharapkan mak abah aku punya duit,bukan aku xnak kerje kalau boleh smue aku nak buat,tapi boleh ke,aku tekad nak balas jasa mak abah aku walau macam mane skali pun,sebab aku tahu kalau mak abah aku dah xde nanti aku xkan dapat apa yang aku dapat skang,bersyukur sangat2 sebab aku masih lagi ada mak abah aku,walaupun kitorang selalu gadoh2 manjew

ツuntuk emak,aku dah wish "selamat hari ibu,emak",ct xde apa nak bagi(owh sedih nye hati aku,apa lah yang aku nak bagi kan kat mak.)*mak kate xpelah anis blaja je rajin2 ye*ya allah berdosa nye diri aku,pasal wish 2 pun hampir aku terlupe,nasib aku tengok tv,terus wish kat mak,nanti bile aku ada duit sikit,aku belikan mak gelang,aku memang nak belikan mak gelang yang bertahta kan mutiara kilat.satu hari ye mak

ツuntuk kakak aku yang selalu menjadi punca pergaduhan kami,selamat hari ibu,untuk kakak aku hadiah kan tali hp yang mempunyai huruf bertahta berlian,seikhlas hati aku beli,dengan gembira aku memberi,dengan bangga kakak berbesar hati menerima,"emak cakap,kakak seronok dapat hadiah dari aku"

ツso untuk korang yang masih ada bonda,jaga lah bonda dengan menatang minyak yang penuh,sebab tiada ganti bagi sebutir mutiara yang beharga di dunia abadi,aku pun selalu jugak mlawan cakap mak abah aku,tapi anak mana yang xsayang mak abah diorang kan,anak derhaka je xtau kenang budi.

ツbalas lah budi mereka dengan seikhlas hati walaupun dengan 10sen wang ringgit,bertapa berharga bagi mereka,siapa tahu???

0 comments: